Bem-vindos no Brasil - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Lisanne Vliet - WaarBenJij.nu Bem-vindos no Brasil - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Lisanne Vliet - WaarBenJij.nu

Bem-vindos no Brasil

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

16 Januari 2014 | Brazilië, São Paulo

Goeiemorgen!

Om jullie allemaal maar meteen gerust te stellen, in ben veilig aangekomen! Zo'n 3 kilo.. van al het eten in het vliegtuig. Om 5.00 ging gisteren de wekker en ben ik door mijn lieve papa en mama naar de trein gebracht. Alles ging supervlotjes en ook de vlucht ging prima. Ik had een wat mindere plek maar het entertainmentsysteem van KLM maakte alles goed! Om 19.00 lokale tijd kwam ik in Sao Paulo aan en na een wat angstaanjagend oogcontactmoment keurde het mannetje van de douane me toch goed en mocht ik BRAZILIË(!!!) betreden. Een vrouwke ging er bijna per ongeluk met mijn koffer vandoor omdat deze hetzelfde was maar deze heb ik gelukkig weten te redden :P. Op het vliegveld stonden Rodrigo uit Sao Paulo, Nataly uit Peru en Ronald uit Colombia op mij te wachten met een heel mooi bordje. My dream came true (L)! Toen we naar de auto liepen was het super benauwd. Het regende pijpenstelen maar het was tegelijkertijd wel 30 graden. Onderweg naar huis begon het ook nog eens te onweren en begreep ik na 3 translaties dat in het zuiden van Sao Paulo mensen met bootjes uit auto's werden gered :P. Gelukkig is dat allemaal over nu want het zonnetje schijnt heeerlijk! Iedereen hier heeft trouwens geblindeerde ramen dus ik voelde me meteen een celebrity haha.
Nataly en ik verblijven tot zondag bij Rodrigo en daarna gaan we naar ons 'echte' huis, dus ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet! Bij Rodrigo thuis hebben we pizza besteld (monte de queijo!!) en film gekeken. Ook kwamen er nog 2 meiden van AIESEC even chillen.

Ik hoop dat het volgende berichtje iets interessanter is maar een update voor het thuisfrtont is natuurlijk nooit verkeerd ;).

Beijos!

  • 16 Januari 2014 - 14:44

    Aniet:

    Ha gelukkig! Da edde gij goed gedaan vrouwke.......bedankt voor de update en we kijken uit naar het interessantere werruk. Geniet alvast van alle nieuwe indrukken en 't warme weer........Tot snel xxx

  • 16 Januari 2014 - 17:29

    Gerdie:

    Goed om te lezen kijk uit naar je volgende verslag maar geniet van al je ervaringen die je daar op doet xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 4797

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 15 Maart 2014

Brazilië

Landen bezocht: