Almost ready to take off! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Lisanne Vliet - WaarBenJij.nu Almost ready to take off! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Lisanne Vliet - WaarBenJij.nu

Almost ready to take off!

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

13 Januari 2014 | Nederland, Roosendaal

Ieeehh! Het is bijna zo ver! Over 2 dagen stap ik heeeel vroeg op de trein naar Schiphol om (gelukkig) rechtstreeks naar Sao Paulo te vliegen. Helaas is het afscheidnemen al begonnen wat al in wat dikke tranen heeft geresulteerd. 3 dagen op pad met mijn lieve vriendje, een konings kerstdiner met mijn dispuutje en een surprise afscheidsborrel met mn 3 beste vriendinnen waren geweldig, maar doen me wel beseffen dat het avontuur nu ook echt gaat beginnen! Ik heb er zin in!

  • 13 Januari 2014 - 12:04

    Desiree:

    Heel veel plezier Lies!
    Lekker genieten daar van cultuur, mensen, eten en het weer!!
    X

  • 13 Januari 2014 - 12:17

    Nathalie:

    Goede reis mijn liefste! We kijken uit naar je verhalen! Have a safe flight! Love you!

  • 13 Januari 2014 - 12:55

    Aniet:

    Oh leuk....kunnen we je helemaal volgen!
    Sterkte met de laatste inpak en afscheidkusjes.
    Groettekus van us xxx

  • 13 Januari 2014 - 13:23

    Lisanne Van Der Vliet:

    Waar is die verdomde like-button?

  • 15 Januari 2014 - 06:26

    Agnetha:

    Het is dus Brazilië geworden :-) Heel veel plezier meis! Goede reis en maak er wat van! Hopelijk tot snel in tilburg!

  • 16 Januari 2014 - 13:55

    Aniet:

    Hee vrouwke bende veilig aangekomme?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 4789

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 15 Maart 2014

Brazilië

Landen bezocht: